Пошуковий запит: (<.>A=Остапйовський І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Остапйовський І. Актуальність ідей К. Д. Ушинського та А. С. Макаренка у формуванні професійного іміджу педагогів [Електронний ресурс] / І. Остапйовський // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 205-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_61 Розглянуто актуальність проблеми формування професійного іміджу педагогічних працівників за умов сьогодення. Подано авторське визначення феномену професійного іміджу педагога, яке інтерпретується як образ фахівця-професіонала, який склався у масовій свідомості та свідомості учасників навчально-виховного процесу. Названо компоненти професійного іміджу: зовнішній вигляд педагога, володіння ним засобами спілкування і внутрішнє “Я”. Здійснено ретроспективний аналіз педагогічних ідей К. Д. Ушинського та А. С. Макаренка щодо необхідності формування професійного іміджу педагогічних працівників, зокрема володіння педагогом словом, мімікою, жестами для впливу на формування позитивної думки в оточенні про нього.Рассмотрена актуальность проблемы формирования профессионального имиджа педагогов в условиях современности. Представлено авторское определение феномена профессионального имиджа педагога, которое интерпретируется как образ специалиста-профессионала, который сложился в массовом сознании и сознании участников учебно-воспитательного процесса. Названы компоненты профессионального имиджа: внешний вид педагога, владение средствами общения и внутреннее “Я”. Осуществлен ретроспективный анализ педагогических идей К. Д. Ушинского и А. С. Макаренко о необходимости формирования профессионального имиджа педагогов, в частности, владения педагогом словом, мимикой, жестами для влияния на формирование положительного мнения о нем в ближнем окружении. The actuality of problem of forming the professional image of pedagogical workers is exposed in modern terms in the article. Author determination of the phenomenon of professional image of teacher is given. We examine it as appearance of specialist-professional which was folded in mass and consciousness of participants of study and educate process. The components of professional image are original appearance of teacher, domain by him by the means of intercourse and internal «My».
|
2. |
Остапйовський І. Теоретичне обґрунтування феномену іміджу [Електронний ресурс] / І. Остапйовський, Т. Остапйовська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_22
|
3. |
Остапйовський І. Є. До проблеми теоретичного обґрунтування феномену адиктивної поведінки [Електронний ресурс] / І. Є. Остапйовський, Т. П. Остапйовська // Педагогічний пошук. - 2015. - № 4. - С. 33–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_4_11
|
4. |
Остапйовський І. Є. Взаємозумовленість та взаємозв’язок функцій управління [Електронний ресурс] / І. Є. Остапйовський, Т. П. Остапйовська // Педагогічний пошук. - 2016. - № 2. - С. 33–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2016_2_13
|
5. |
Остапйовський І. Є. Розвиток учення про функції менеджменту в науковій спадщині Анрі Файоля [Електронний ресурс] / І. Є. Остапйовський, Т. П. Остапйовська // Педагогічний пошук. - 2017. - № 4. - С. 21–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2017_4_7
|
6. |
Остапйовський І. Використання інтерактивних технологій як важлива педагогічна умова формування професійного іміджу майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / І. Остапйовський // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 1. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_1_23
|
7. |
Остапйовський І. Рейтинг закладів вищої освіти як важлива складова їхнього іміджу [Електронний ресурс] / І. Остапйовський, Т. Остапйовська // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 1. - С. 29–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_1_7
|
8. |
Остапйовська Т. Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх педагогів до викладання математики у початковій школі [Електронний ресурс] / Т. Остапйовська, І. Остапйовський // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 1. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_1_15
|
9. |
Остапйовський І. Батьківська школа як важливий чинник забезпечення партнерської взаємодії закладу освіти й сім’ї в спадщині В.О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / І. Остапйовський, Т. Остапйовська // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 3. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_3_19
|
10. |
Остапйовський І. Використання управлінського циклу в навчальному процесі підготовки вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / І. Остапйовський, Т. Остапйовська // Acta paedagogika volynieses. - 2022. - Вип. 2. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_2_19
|
11. |
Остапйовський І. Є. Актуальність ідей В. О. Сухомлинського про самовиховання школярів у контексті Концепції НУШ [Електронний ресурс] / І. Є. Остапйовський, Т. П. Остапйовська // Педагогічний пошук. - 2022. - № 4. - С. 21–24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2022_4_9 Розкрито принципи управління школою, розроблені та апробовані відомим українським вченим В. О. Сухомлинським. Серед принципів, які виділяв Сухомлинський, важлива роль відводиться колективності управління; знанню справи, діловитості; критиці та самокритиці; поєднанню перевірки виконання з повсякденною допомогою вчителям та особистому прикладу директора школи.
|
12. |
Остапйовська І. І. Використання інформаційних технологій у виховній діяльності вчителя початкових класів Нової української школи [Електронний ресурс] / І. І. Остапйовська, І. Є. Остапйовський // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 207. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_207_54
|
13. |
Радецька І. В. Міжнародні практики впровадження шкільного громадського бюджету [Електронний ресурс] / І. В. Радецька, І. Є. Остапйовський // Педагогічний пошук. - 2023. - № 2. - С. 23–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2023_2_9
|
14. |
Остапйовський І. Є. Управлінське рішення як важливий чинник реалізації педагогіки партнерства [Електронний ресурс] / І. Є. Остапйовський, І. В. Радецька // Педагогічний пошук. - 2023. - № 3. - С. 21–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2023_3_7
|